Start een collectebus

€ 60 ingezameld
Start jouw digitale collectebus

Over Stichting Vissenbescherming

Stichting Vissenbescherming is opgericht in 2000 en zet zich in voor het welzijn van vissen en andere in het water levende dieren. De stichting verstrekt hiertoe wetenschappelijk onderbouwde informatie over het bewustzijn, het gedrag en de pijnbeleving van vissen, kreeften en krabben. Ze stelt de ruwe behandeling van vissen in de visserij, de viskweek/aquacultuur, de hengelsport en het houden van vissen in kommen alsmede de verkoop en het koken van levende kreeften en krabben ter discussie en spreekt de diverse overheden, ondernemingen en organisaties op hun verantwoordelijkheden aan.
Stichting Vissenbescherming maakt deel uit van de Dierencoalitie, Eurogroup for Animals.

Populaire collectebussen

Stichting  de VissenbeschermingStichting de Vissenbescherming
2 donaties
€ 60 ingezameld

Ook inzamelen voor Stichting Vissenbescherming?

We vinden het fantastisch als jij ook een collectebus aanmaakt voor Stichting Vissenbescherming. Dit is heel eenvoudig en in een paar minuten gedaan.